miercuri, 9 aprilie 2008

Why i don't want to grow up...

In fiecare an un eveniment de care mai toti profita sa mai bea niste vin care da dureri de cap, sa manance niste tort cu multe calorii si sa le ofere vecinilor o noapte de nesomn.
Ei bine...URASC aceasta zi.Nu e de mirare.Pana la vreo 5 ani ma bucuram ca e ziua mea pentru ca primeam niste papusi platinate si imi placea sa le tund funky sau sa le fac haine in trend.Nu am inteles niciodata de ce papusilor nu le creste parul.
Faza e ca cu fiecare an care trece ma simt mai nasol de ziua mea.Cand esti mai mic tot ti se pare posibil.(La 8 ani visam sa fiu Xena-printesa razboinica, iar la 10 -Alias- o spioana de succes).Asadar... visele nu se izbesc de realitate!Ai mai multa incredere ca o sa reusesti.Privesti viata altfel, iar succesul se masoara in ce nivel ai atins la "Mario", cate pungi de apa ai aruncat de la balcon sau de cate ori ai castigat la septica.
La 6 ani te simti naspa daca nu mananci " macar " un Kinder pe zi,iar la 17 te simti naspa ca a trecut anul si tu nu ai facut nimic astfel incat sa iti aduci aminte cand iti vor creste dioptriile.
Degeaba tu incerci sa ramai de 7 daca tu esti de 17.Aiurea.Te uiti la power puff girls si la spioanele si dupa citesti padurea spanzuratilor:|.Deci ca sa intelegeti am o problema MARE cu zilele de nastere , iar urarea "la multi ani!" ma face sa ma simt Old.
Asadar .Maine va fi o zi nefericita din viata mea...
P.S.:pt toti cei care m-au intrebat pe 9 apr daca:"Maine e ziua ta?"
p.S-altu:O sa-mi treaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu