joi, 20 martie 2008

"Calator in necunoscut"

Am fost primul om care a pasit pe planeta Ahram.Era o planeta secreta , netrecuta pe harta virtuala din Greenwich.In calitate de supraveghetor al traficului intergalaxial am aflat despre aceasta planeta de la un glomit(o fiinta scarboasa acoperita de diferite mucoase) drept mita ca sa nu ii scad puncte pentru ca circulase cu viteza sunetului.(Precizez de limita de viteza in conglomeratul de galaxii Waterloo este mai mare sau cel putin egala cu viteza luminii.)I-am cerut coordonatele si i-am ars o palma dupa ceafa pentru ca ma scuipase intre ochi.Planeta avea un aspect destul de bizar.Nu face miscare de rotatie sau de revolutie.I se stricase miezul intermagmatic .A apartinut ligii utopistilor, dar la destramarea acesteia(in 3099 dupa razboiul lui Obi*aeonflux) a fost jefuita de ronini.Deoarece nu se misca, partea dinspre Pamant era inghetata,populata de viata creata prin radierea adn-ului uman si cel al proboscidienilor.Partea dinspre Steaua Protectoratului(formata prin diviziunea Soarelui) era bantuita de creaturi ciudate, care pastreaza secretul savantului Moore(care a fost exilat de pe Pamant).Fiinte de un roz dispretuitor faceau tumbe prin lava si isi scuturau prelungirile coccisului a bucurie.Apa era tot de un roz purgativ ce iti pata mainile cu sodiu la o simpla atingere.Le-am urmarit comportamentul si am ajuns la concluzia ca au un I.Q. de 10.Acest lucru era un avantaj pentru mine pentru ca aveau niste colti molfaiti cu creste ascutite,dar erau prea retardate ca sa se gandeasca sa ma manance.Am atins una si i s-a schimbat culoarea .S-a facut verde.Ce se intampla?O posibila reactie intre adn-ul uman si cel al acestor artificiali?Plaga s-a raspandit repede si ele au inceput sa se fragmenteze.Peste putin timp aerul s-a saturat de bucati mici , urat mirositoare si care dadeau mancarimi.Am fost nevoita sa parasesc planeta.Era vina mea?A doua zi m-am intors si nu am mai gasit-o.Probabil isi schimbase traiectoria.Sa fie acesta secretul doctorului Moore?Sa fie aceasta unica solutie ca lucrurile sa nu fie distruse de om?...Ascunderea?Pana cand vom gasi o metoda sa ne autodistrugem se pare ca aceasta e cea mai la indemana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu