joi, 24 aprilie 2008

De ce iubim Bucurestiul...(sectorul "care este")

Astazi a fost o zi plina...La vreo 10 fara un sfert eu inca dormeam .Suna Zuza sa ma intrebe de ce se mareste pupila, dadea teza la bio.Ingan un raspuns somnambul si ma trezesc pe parcurs.Astazi ,primarul "care este " ne-a chemat la sala Palatului pe noi, astia talentati:>.M-am intalnit cu Gaby , Deny si Ionela.Hai sa luam 226! Acel mirific mijloc de transport in comun care te intoarce cu vreo 50 de ani in urma , cand nu existau deodorante...Buuun.Numai ca niciun 226 nu vine timp de vreo juma de ora.Plictisindu-ne intram in vorba cu o persoana feminina ,de etate vreo 65 de ani.Si asa aflam ca ea a cumparat 2 piepti de pui de s-a minunat ginerele dumisale ce ciorba buna a iesit.Si a mai cumparat si niste oua ca deh, e Pastele! , cozonac etc etc.Oricum erau multe.Apoi i-am martusirit motivul calatoriei cu 226.L-a laudat pe Marean si a spus ca ii place de el.Simpatica rau babutsa.Apoi l-a injurat pe Videanu cu bordurile lui si ne-a mai spus ca "acest vid" are fabrica de marmura.In sfarsit vine un 226 .Surpriza ...!! PLIN...Enervate ne hotaram sa o luam pe jos.Incepe sa ploua.Intre timp ne prinde si 226 din urma .Alergam sa il luam.Era 99% plin.Deh...Incapem si noi 4 in 1%.Ne inghesuim si observam ca Gaby a ramas jumatate afara.In clipa aia tot autobuzu era pe jos de ras=))=)).Ghiozdanu Gabitsei era prins intre usi.Eram pe jos de ras.Treceau babute cu nepoteii de mana si aratau disperate("uite! asa ajungi daca nu esti cuminte!")si noi radeam si radeam si radeam.Devenise atractie .Cred ca s-au facut si poze=)).Am ajuns la Sala Palatului.Spectacol Ackent si Voltaj .Super tare.Urma sa mergem la scoala 143 sa ne luam premiile, niste casetofoane).Am luat-o prin Cish.Am mancat corcoduse , ne-am batut cu niste homelessi pe sticla noastra de suc etcetc.Am luat-o pe Margeanului si am cautat scoala o jumatate de ora ca sa aflam ca scoala e langa casa mamei Omida.Colega a vazut niste colegi de liceu cu ditamai(citez "magaoaiele") de casetofoane.A inceput sa rada de mine ca o sa imi dea casetofon din ala si nu o sa pot sa il car.Si radeam si radeam si radeam.In sfarsit am gasit scoala.Coada ca la chiloti pe vremea lui Ceausescu.Am intrat repede.Surpriza !!!mie mi-au dat casetofon din ala "finuts", mic si usor de tinut si lu' cole....MAGAOAIA!!!=))=)))deci eram pe jos ...Dupa vreo jumatate de ora eram acasa dupa ce facusem vreo 5 kmAcum avem ce sa le povestim nepotilor.:))=))=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu