marți, 23 octombrie 2012

Plimbarea de seara

In generala trebuia sa facem notita biografica a fiecarui autor atunci cand ii studiam operele. Era ceva care ii umaniza si poate intelegeam altfel "mesaju". Toate aveau ceva in comun: cimitirul Bellu (aproximativ). Asa ca mi-am zis ca trebuie sa-l vizitez cand ma mut in Bucuresti. Au trecut 7 ani de cand sunt in marea urbe si iata ca mi-am indeplinit dorinta. Asta pentru ca nu am coborat la statia la care trebuia si l-am vazut din intamplare. Si chiar ca era vreme de plimbare. La intrare au un mare panou cu ajutorul caruia mi-am ales "zonele de interes". Am vazut mormintele lui: Eminescu, comunistu' de Sadoveanu, Caragiale, Zaharia Stancu, Paunescu, Tatiana Stepa, Paturca, Gheorghe Dinica, Amza Pellea, Toma Caragiu, Pake Protopopescu, Cantacuzino... Chiar mi-a placut. Si nu m-am abtinut sa aleg cel mai frumos monument. Apoi cand am citit al cui este mi-a picat fata. Era farmacist. Prea multe coincidente azi... Merita sa mergi in cimitir cand vrei sa alegi nume pentru copil sau nu stii ce meserie sa-ti alegi :)). Si pentru ca era destul de inserat se vedeau candele aprinse. Destul de morbid, dar n-am avut niciun stres, erau baietii de la force smth acolo. Am mai vazut un cavou deschis si o groapa proaspat sapata. Asa ca vizitati cimitirul Bellu! Nu stiti ce pierdeti! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu