marți, 20 mai 2008

Veleitate.Non-veleitate.

Noapte calda de vara precoce.Dimineata trasa de par cu raze zgubilitice si 2 ceasuri care suna incontinuu.Inca o zi.In borcanul lor de betigase de urechi Frederic si Obama au inceput sa danseze. Dansul lor: se urca pe rand fiecare in capul celuilalt."Fetele"/"baietii"/"baiatul si fata" mele/mei/mea sunt mofturoase.Ieri mi-am adus aminte si le-am "cumparat" frunze de paltin.Nici macar nu sau atins de ele.Am crezut ca au devenit anorexice asa ca astazi le-am luat frunze de maracine.Cred ca lor le plac numai frunzele de cires.Cine stie un cires dispus sa isi dea 2 frunze pe zi unei fete nebune care creste omizi?Nu.Fata aia nu sunt eu.Eu le tin pana cand vine cineva sa le ia.I-am lasat pe tovarasii mei si am plecat. Pe strada acelasi miros de rebu-neserios si slalom printre fecale de pedigree.O tanti pe care o vad in fiecare zi scutura un covor.A! si vecinul Cristinei cu parul "noapte-zi" fumeaza o tigare cu tact sprijinit de noile garduri.In fata bisericii un caine se crede in Lacul-Lebedelor.Tine picioarele in sus sperand ca astfel isi va obtine colacul mai repede.Tanti de la ziare mananca salam cu masline si cu paine.Cand ma vede imi arata stoma dintre canini.O mamaica isi convinge nepotul sa nu mai muste din inghetata in timp ce un student isi admira adidasii puturosi.Deh...ce lume nebuna.
As vrea sa fiu numai eu intr-o lume paralela cu 2 omizi care se urca una in capul celeilalte si sa astept ca ele sa devina fluturi si apoi sa faca omidute si iar fluturi si iar si iar.Pana cand nu mai ramane nimic de facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu