miercuri, 28 mai 2008

Omida bionica

A venit primavara, defapt, a venit vara :D.Caldura asta e lipicioasa , puturoasa si enervanta , ov corz.Si pe mine scrie zilnic:icecream /glace/inghetata.Omizile o duc bine.S-au ingrasat la greu incat li se vede celulita prin scheletul chitinos.Vreo 2 ore am cautat pe net tipuri de omizi doar-doar aflu si eu ce specie si ordin au suratele.Intre timp, ciresul de langa bloc a mai naparlit si chiuveta s-a infundat de rahatei de omida bionica.Au o criza de personalitate in acest moment(comportament anti-socialomid ca sa zic asa) pentru ca ma ataca.Da ...ma ataca.Defapt ma stropesc pe mana cu o secretie galbuie si chiar frumos mirositoare.Dat fiind faptul ca nu imi fac niciun rau ramane de stabilit daca comportamentul lor e anti sau pro socialomid.Poate descopar vreo crema antirid pe calea asta=)).Parca ma intristez cand le vad ca au crescut si in curand o sa impupeze si o sa zboare.Ca o "mama" buna ce sunt am hotarat sa nu le dau drumul in Bucuresti (droguri , alcool ,astea).S-au hotarat sa dea la Facultatea de Rochita-Randunicii si Craita Internationala.Sper sa ia pentru ca sunt niste omidute deosebite.De 1 iunie vreau sa le fac o surpriza, dar nu m-am hotarat inca.Mai e timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu