joi, 14 mai 2009

Ingheeeeetataaaa!



Zilele astea m-au coplesit aducerile-aminte privindu-i pe doi frati cum se bateau pe un cornet de inghetata. Aveam 8 ani si luasem prima mea vacanta. Imi petreceam majoritatea timpului cu varu' Anton chinuind radasce si ingropand pui. Pe la 4 dupa-amiaza venea masina cu inghetata prin sat. O vad ca prin vis. O Dacie break, alba, ruginita pe la usi, cu geamurile deschise si cu un nene care craonea: ingheeetataaa! hai lumeee! Apoi, strada se umplea de omuleti care alergau dupa masina. Unii aveau banii pregatiti deja, altii fibrilau cautand. Cei mai multi ii furasera. Eu stateam si ma uitam nepasatoare. Nu aveam voie sa mananc inghetata pentru ca era facuta din oua clocite si lapte stricat- asa imi spusese mamaia. Varu' Antonica se certase un pic cu ma-sa mare, tanti Sevasta, dar pana la urma, aceasta ,mai binevoitoare decat mamaia, se invoise. Masina a oprit si s-a facut rapid o coada. Cate 2 linguri de inghetata pe un cornet faramicios, 5000 de lei. Intotdeauna nu era inghetata pentru toata lumea. Antonica vine si se aseaza pe banca lingandu-si inghetata care i se topea pe maini. Toata lumea era fericita. Mamaia l-a vazut si i-a zis: Poate te imbolnavesti, nu stii ca e facuta din oua clocite? Lasa ca ii spun eu Sevastii! Apoi, trece un Aro cu viteza. Soseaua se umple de praf, la fel si inghetata. Mai dureaza o secunda si toata inghetata pica pe jos. Bietu' Antonica! Era in stare sa o linga de pe jos! Lasa, mah, ca iti iei alta maine!
p.s.:mersi Ovidiu pt imagine :D

3 comentarii:

  1. las' ca poate incep sa faca inghetata cu aroma de cipuri, sau o sa faca astia o inghetata care nu se topeste, din fier-beton:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce marfa e poza aia cu inghetata Ioana, dar sigur nu era Ioana inghetata? :)) Oricum, imi place....De unde o ai?8-|

    RăspundețiȘtergere
  3. tin sa precizez ca nu este nicio inghetata, ci doar un ghiveci de flori :D

    RăspundețiȘtergere