joi, 16 octombrie 2008

this is for my neighbour...

Nu imi place sa-mi cunosc vecinii. Nici nu vreau. Am o singura vecina la care ma gandesc in fiecare seara. Da, asta pentru ca ma intreb ce face. Ea se trezeste la viata pe la 1:30 a.m. si face mai multe decat as face eu intr-o zi trezindu-ma de la 6:00 dimineata. Se aude, asa, ca un mutat de mobila scartaitor, enervant si mai ales daunator somnului.Alteori da cu aspiratorul, spala rufe sau se joaca lapte-gros cu colegii de faculatate pe fundalul unor melodii notorii, apoi urmeaza hohotele sacadate de ras si bancurile spuse dupa 5 beri. Eu, in existenta mea mizerabila, am vrut sa fiu de moda veche, adica sa ma culc pe la vreo 12:00. Acum nu stiu cum sa fac sa ma cronometrez cu vecina. Am botezat-o maricica (cu "m" mic), din simpatie. Salut toate "maricicile"!

2 comentarii:

  1. Interesanta vecina:D dar inca n ai vazut nimic,sau mrg auzit:P. Gheorghe...vecinu meu..e un animal si ceva

    RăspundețiȘtergere